Jak zapraszać ludzi do MLM

Jak zapraszać ludzi do MLM

Niezależnie jak długo działasz w marketingu sieciowym, z pewnością zadawałeś sobie to pytanie lub być może nadal je sobie zadajesz – jak zapraszać ludzi do MLM, bądź jak większość osób używa stwierdzenia – „rekrutować”?
Na temat budowanie struktur oraz polecania produktów MLM, teorii jest mnóstwo. Zdania są tutaj mocno podzielone, ale tak naprawdę nie ma to większego znaczenia bo najważniejsze jest to, aby zdobyć nowych klientów i nie ważne jakich metod tutaj użyjesz bo liczy się to, że produkt się sprzedał, a Ty zarobiłeś. No, ale czy na pewno takie podejście jest słuszne?

Jeśli mielibyśmy na to patrzeć od strony samej sprzedaży to jak najbardziej. Bo w końcu chyba o to chodzi, aby biznes przynosił zyski, prawda? Wszystko się zgadza! Jednak w takich przypadkach zapomina się o najważniejszym …

O relacje z ludźmi!

Tak, zgadza się! Mamy takie „zjawisko” jak relacje z ludźmi. Nie bez powodu o tym piszę, ponieważ wielu marketerów zapomina o tym, że chcący budować biznes na silnych fundamentach, należy ludzi stawiać zawsze na pierwszym miejscu. Jeśli nie będziemy budować relacji z ludźmi, nie będziemy wiedzieli czego potrzebują, jakich rozwiązań szukają lub z czym się zmagają. I chyba nie muszę pisać jak to się ma później do sprzedaży? To w takim razie jak budować relacje z ludźmi oraz

Jak zapraszać ludzi do MLM?

Zanim zaczniesz zapraszać innych do MLM lub polecać różnego rodzaju produkty lub usługi, w pierwszej kolejności zastanów się kto jest Twoim klientem docelowym. Kto mógłby skorzystać z Twoich produktów? Do kogo kierujesz swój przekaz? Czego potrzebuje Twój klient? A czy w ogóle znasz potrzeby swoich klientów?

Bardzo często zdarza się tak, że w trakcie rozmowy z naszym potencjalnym klientem, nagle pojawiają się odpowiedzi na te i inne pytania. Nagle wszystko zaczyna się układać w jedną całość, a to dlatego, że została zbudowana relacja pomiędzy sprzedającym, a kupującym. Czasami jedno zdanie może przekonać Twojego klienta do zakupu Twojego produktu i co się później okazuje, że była to słuszna decyzja. Klient jest zadowolony bo dzięki temu, że nawiązałeś z nim kontakt i dowiedziałeś się czego potrzebuje, byłeś w stanie dać mu to czego szukał.
Do budowania relacji i zapraszania ludzi do MLM, można również stosować tzw. „marketing odwrócony”. Polega on na tym, że „zmuszamy” naszych klientów do tego, aby zainteresowali się naszym produktem i w końcowym rezultacie chcieli go od nas kupić. Wystarczy dać klientowi tylko powód, aby sam się do Ciebie odezwał.

Jak to zrobić?

Zamiast pisać bezpośrednio do ludzi o tym, jaki posiadasz niesamowity produkt i działasz z najlepszą grupą na świecie, lepiej skup się na kliencie i najpierw wspomnij o obiekcjach Twojej grupy docelowej, zwalcz je, podając rozwiązania i na koniec poinformuj, że ci co chcą skorzystać z tych rozwiązań, wystarczy, że się do Ciebie odezwą. Ludzie muszą poczuć chęć i potrzebę zakupu Twojego produktu.

Jak widzisz w marketingu odwróconym również relacje stawiane są na pierwszym miejscu. W momencie kiedy Twój potencjalny klient zainteresuje się już Twoim produktem, umów się z nim od razu na rozmowę telefoniczną lub online. Rozmowy nie zaczynaj od razu od biznesu, ale staraj się zbudować z nim szczerą relację. Co znaczy szczerą?
To znaczy taką, gdzie nie będzie żadnego podlizywania i przymilania się tylko po to, aby zaplusować i później wyskoczyć z ofertą biznesową. W taki sposób możesz nie tylko sprawić, że Twój klient poczuje się oszukany, ale dodatkowo „spalisz sobie kontakty”. Dlatego ważne jest to, aby rozmowa była naturalna i co najważniejsza szczera. Pamiętaj, aby podczas rozmowy uzyskać jak najwięcej informacji na temat potrzeb Twojego klienta, dzięki temu będziesz wiedział w jaki sposób mu pomóc.

Tomasz

Pasjonat decentralizacji, kryptowalut, technologii Blockchain oraz wielki fan Marketingu Sieciowego. Związany z biznesem online od 2008 roku. Autor wielu poradników, ebooków oraz kursów online.

Ten post ma jeden komentarz

Dodaj komentarz